MOBILNE MODUŁOWE SYSTEMY PRZEPRAW
Skontaktuj się z nami
Zaprojektujemy i zrealizujemy każde zadanie wymagające zastosowania tymczasowych przepraw lądowych lub wodnych.
Janson Bridging
50 lat doświadczeń
Ponad 7,5 tys. realizacji
Globalna sieć logistyczna
30 tys. ton modułów
przepraw tymczasowych
Dostarczanie korzyści
Indywidualny projekt Kompleksowa obsługa Sprawność wdrożeniowa Efektywność kosztowa Zgodność z normami
MOSTY
PONTONY
PLATFORMY
Janson Bridging jest globalnym liderem oferującym modułowe systemy do budowy stałych i tymczasowych przepraw drogowych, kolejowych, budowlanych, pieszo-rowerowych oraz platform pontonowych i przystani.
Posiadane przez nas moduły konstrukcyjne oraz zaplecze logistyczno-magazynowe umożliwiają realizację każdego projektu tymczasowej przeprawy w wymaganym miejscu i czasie.
System modułowy JSB (most blachownicowy)
Cechy systemu JSB
Długość do 43,5 metrów
Możliwość łączenia po długości i po szerokości
Możliwe łączenie zawiasami
Drogi główne i lokalne
Dla ruchu ogólnego i ciężkiego
Mosty blachownicowe (JSB) zaprojektowano do zastosowań tymczasowych, w szczególności w miejscach o dużym natężeniu ruchu i tam, gdzie potrzebne jest zastosowanie przęseł o długości do 43,5 metra.
System mostów JSB to najlepsze rozwiązanie dla dróg, mostów i wiaduktów o średnim lub dużym natężeniu ruchu (w tym dla autostrad i dróg ekspresowych). Jego duże możliwości konfiguracji w zakresie długości i szerokości mostu, jak również bardzo duża wytrzymałość, pozwalają łączyć moduły JSB w przęsła o maksymalnych długościach 30 m (JSB100), 37,5 m (JSB200) lub 43,5 m (JSB300) zgodnie ze standardem Eurocode.
Przykład fragmentu mostu modułowego JSB
System modułowy JSK (most belkowy)
Cechy systemu JSK
Długość przęsła do 21 metrów
Obliczenia możliwe dla klasy konsekwencji CC1 i CC2
Możliwość wykonania mostu o dowolnej szerokości
Zintegrowane zaczepy
Szybkość instalacji dzięki dostawie uprzednio zmontowanych sekcji
System modułowych mostów belkowych typu JSK to najlepsze rozwiązanie dla placów budowy, jako wsparcie pracy ciężkiego sprzętu, dla tymcza- sowego zwiększania nośności istniejących przepraw, w zwalczaniu skutków klęsk żywiołowych oraz zastosowania w sieci dróg o niskim lub średnim natężeniu ruchu. Wyróżnia się dużą wytrzymałością, bardzo szybkim montażem oraz minimalnymi wymaganiami serwisowymi. Elementy mostu można łączyć w przęsła o długości do 21m oraz dowolnej szerokości, jak również wyposażyć w akcesoria zgodnie z przeznaczeniem mostu.
Przykładowy most JSK
System modułowy JPB-P (kładki dla pieszych)
Cechy systemu JPB-P
Długość do 67 metrów
Dla rowerzystów i pieszych
Łączenie na zawiasy i jednolite
Dostępne także z wieżami, platformami i schodami
Minimalny czas budowy
System panelowych mostów pieszo-rowerowych JPB-P to rozwiązanie stosowane najczęściej do zapewnienia tymczasowej lub półstałej przeprawy pieszo-rowerowej nad rzekami, kanałami, drogami lub liniami kolejowymi. Jego główne zalety to możliwość montażu bez specjalistycznych dźwigów i dużego placu budowy, możliwość transportu za pomocą standardowych pojazdów oraz stosunkowo duże dostępne rozpiętości przęseł budowanych zgodnie z wymogami Eurocode (do 67 m dla wybranych konfiguracji).
Przykładowy most JPB-P
Projektujemy i budujemy przeprawy tymczasowe
Doradzimy najlepsze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami
Zaprojektujemy i zrealizujemy każde zadanie wymagające zastosowania tymczasowych przepraw lądowych lub wodnych.
Janson Bridging Polska 2020