MOBILNE MODUŁOWE SYSTEMY PRZEPRAW

Skontaktuj się z nami

Zaprojektujemy i zrealizujemy każde zadanie wymagające zastosowania tymczasowych przepraw lądowych lub wodnych.

Janson Bridging

50 lat doświadczeń

Ponad 7,5 tys. realizacji

Globalna sieć logistyczna

30 tys. ton modułów

przepraw tymczasowych

Dostarczanie korzyści

Indywidualny projekt Kompleksowa obsługa Sprawność wdrożeniowa Efektywność kosztowa Zgodność z normami

MOSTY

PONTONY

PLATFORMY

Janson Bridging jest globalnym liderem oferującym modułowe systemy do budowy stałych i tymczasowych przepraw drogowych, kolejowych, budowlanych, pieszo-rowerowych oraz platform pontonowych i przystani.

Posiadane przez nas moduły konstrukcyjne oraz zaplecze logistyczno-magazynowe umożliwiają realizację każdego projektu tymczasowej przeprawy w wymaganym miejscu i czasie.

System modułowy JSB (most blachownicowy)

Formularz kontaktowy

Cechy systemu JSB

Długość do 43,5 metrów

Możliwość łączenia po długości i po szerokości

Możliwe łączenie zawiasami

Drogi główne i lokalne

Dla ruchu ogólnego i ciężkiego

Mosty blachownicowe (JSB) zaprojektowano do zastosowań tymczasowych, w szczególności w miejscach o dużym natężeniu ruchu i tam, gdzie potrzebne jest zastosowanie przęseł o długości do 43,5 metra.


System mostów JSB to najlepsze rozwiązanie dla dróg, mostów i wiaduktów o średnim lub dużym natężeniu ruchu (w tym dla autostrad i dróg ekspresowych). Jego duże możliwości konfiguracji w zakresie długości i szerokości mostu, jak również bardzo duża wytrzymałość, pozwalają łączyć moduły JSB w przęsła o maksymalnych długościach 30 m (JSB100), 37,5 m (JSB200) lub 43,5 m (JSB300) zgodnie ze standardem Eurocode.

Przykład fragmentu mostu modułowego JSB

System modułowy JSK (most belkowy)

Formularz kontaktowy

Cechy systemu JSK

Długość przęsła do 21 metrów

Obliczenia możliwe dla klasy konsekwencji CC1 i CC2

Możliwość wykonania mostu o dowolnej szerokości

Zintegrowane zaczepy

Szybkość instalacji dzięki dostawie uprzednio zmontowanych sekcji

System modułowych mostów belkowych typu JSK to najlepsze rozwiązanie dla placów budowy, jako wsparcie pracy ciężkiego sprzętu, dla tymcza- sowego zwiększania nośności istniejących przepraw, w zwalczaniu skutków klęsk żywiołowych oraz zastosowania w sieci dróg o niskim lub średnim natężeniu ruchu. Wyróżnia się dużą wytrzymałością, bardzo szybkim montażem oraz minimalnymi wymaganiami serwisowymi. Elementy mostu można łączyć w przęsła o długości do 21m oraz dowolnej szerokości, jak również wyposażyć w akcesoria zgodnie z przeznaczeniem mostu.

Przykładowy most JSK

System modułowy JPB-P (kładki dla pieszych)

Formularz kontaktowy

Cechy systemu JPB-P

Długość do 67 metrów

Dla rowerzystów i pieszych

Łączenie na zawiasy i jednolite

Dostępne także z wieżami, platformami i schodami

Minimalny czas budowy

System panelowych mostów pieszo-rowerowych JPB-P to rozwiązanie stosowane najczęściej do zapewnienia tymczasowej lub półstałej przeprawy pieszo-rowerowej nad rzekami, kanałami, drogami lub liniami kolejowymi. Jego główne zalety to możliwość montażu bez specjalistycznych dźwigów i dużego placu budowy, możliwość transportu za pomocą standardowych pojazdów oraz stosunkowo duże dostępne rozpiętości przęseł budowanych zgodnie z wymogami Eurocode (do 67 m dla wybranych konfiguracji).

Przykładowy most JPB-P

Projektujemy i budujemy przeprawy tymczasowe
Doradzimy najlepsze rozwiązanie

+48 690 005 496

Skontaktuj się z nami

Zaprojektujemy i zrealizujemy każde zadanie wymagające zastosowania tymczasowych przepraw lądowych lub wodnych.

Janson Bridging Polska 2020